Anda Sedang Mencari Juruterapi Bekam di Telok Panglima Garang ?


Assalamualaikum. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya dan saya yakin anda sedang tercari-cari juruterapi rawatan bekam disekitar Telok Panglima Garang.

Setakat ini rawatan hanya terbuka kepada pelanggan lelaki sahaja. Tetapi sekiranya anda perlukan juruterapi bekam wanita sila wassap saya untuk saya memberi cadangan rakan perawat wanita yang berpengalaman sebagai pilihan.

Kebaikan berbekam memang tidak boleh dinafikan lagi. Sebagai orang Islam kita perlu percaya dan yakin saranan baginda tercinta kita dan kekasih Allah Nabi Muhammad Rasulullah tentang bekam.

Mungkin anda tercari-cari juriterapi bekam yang sesuai untuk anda.


Mari saya memudahkan urusan anda.


Apa jua jenis rawatan sakit (insyaAllah) satu cup bekam dikira RM 6 sahaja.

Sekiranya bekam sunnah (10 cup) = RM 60

Kuantiti cup mengikut bajet yang anda mampu. Cadangan kuantiti cup bergantung kepada sesuatu penyakit. Ia juga bergantung kepada bajet anda.


InsyaAllah kita memudahkan urusan untuk pelanggan yang perlukan rawatan sunnah ini.


Apa yang menarikl nanti ialah anda akan dapat beberapa rawatan percuma iaitu..


- Urutan asas

- Bekam angin

- Akupuntur (sekiranya perlu)

- Pemeriksaan tekanan darah / suhu

- Analisa penyakit


Objektif utama saya berkecimpung dalam bidang rawatan Islam selain membantu pelanggan mencapai kesihatan yang optimum, rawatan bekam juga merupakan sunnah Rasulullah Shallallahua'laihiwasallam dan ia satu perjuangaan.


Habuannya apa ..... pahala kita dapat, kesihatan pun dapat ! InsyaAllah.


Rawatan susulan juga diperlukan bagi penyakit-penyakit tertentu. 



Lokasi Rawatan ?


Anda akan dirawat di klinik rawatan saya di Taman Chodoi Bestari, Banting.


Sekiranya anda perlukan rawatan di rumah anda sendiri, caj tambahan seperti kos perjalanan akan dikenakan mengikut jarak sesuatu kawasan.


Sebarang pertanyaan lanjut dan mendapat respon lebih pantas, sila wassap ke nombor saya 010-818 7618  (Azeri) sekarang !

Catat Ulasan

Sila isi borang komen di bawah. Hanya komen yang murni akan ditunjukkan di blog ini. Semoga kita sama-sama menjadi hamba Allah yang bertaqwa. Insyaa Allah.

Terbaru Lebih lama