Nak Belajar Bekam Di Rumah ?

Ada sesiapa berminat nak belajar bekam di rumah ? Zaman serba canggih ni dah tiada alasan untuk kita memberi alasan malas untuk belajar. Semuanya boleh dilakukan hanya dihujung jari sahaja.

Sejak PKP yang meranapkan ekonomi dunia amnya dan ekonomi Malaysia khususnya menyebabkan bidang perawatan kontemporari turut menerima impak besar. Para perawat / juruterapi bekam khususnya terpaksa melakukan perubahan agar bisnes boleh kekal bertahan.

Arahan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) yang menghadkan pergerakan dan pelbagai SOP yang sangat ketat terutamanya dalam bidang PT&K.

Bestkan kalau anda boleh belajar langkah demi langkah rawatan bekam mengikut SOP yang dibenarkan oleh KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) mesti seronok kan.

Tak perlu keluar rumah untuk belajar bekam. 

Maklumat lanjut tentang peluang belajar bekam di rumah ni ada diterangkan - DI SINI !

Apa Yang Menarik Bila Belajar Bekam Di Rumah ni ?

Sekiranya anda tiada masa nak belajar bekam, saya rasa inilah peluang TERBAIK ! 

Apa yang penting pengajar yang mengajar adalah yang pakar dalam bidang perawatan bekam. Ada lagi yang lebih menarik lagi sekiranya anda grab peluang ini ialah anda akan memperolehi sijil kursus setelah anda tamat modul yang disediakan.

Secara detail saya terangkan pada post yang lalu DI SINI !

Semoga bermanfaat ! Terima kasih.

Catat Ulasan

Sila isi borang komen di bawah. Hanya komen yang murni akan ditunjukkan di blog ini. Semoga kita sama-sama menjadi hamba Allah yang bertaqwa. Insyaa Allah.

Terbaru Lebih lama